Miután a tapasztalatodhoz átfogóan meghatároztad, milyen célcsoport és ajánlat illeszkedne hozzá a legjobban, most a Google trends segítségével ellenőrizheted, vajon a piac ténylegesen, aktívan keresi-e ezt a lehetőséget, van-e igény a...
Ha szeretnéd a tapasztalatodat hasznosítani, megosztani, értékesíteni, személyes márkát építeni köré, az első problémád a célcsoport megtalálása lesz, az első kérdésed pedig valószínűleg ez: Persze, de kit fog érdekelni a tapasztalatom, aki még...
Ha a tapasztalatoddal jövedelmezően szeretnél versenyezni az interneten, az első lépések egyike egy versenytárs elemzés, amivel meggyőződsz róla, kik azok, akikkel meg kell küzdened az emberek figyelméért, illetve azok, akikkel stratégiai...
Szeretnéd Facebook vagy Instagram hirdetéssel elérni egy adott időszakban éppen valamilyen helyszínen, egy ottani eseményen tartózkodókat? Mit szólnál mondjuk a foci Bajnokok Ligája döntő helyszínéhez? Mit tudnál kezdeni vele, ha elérhetnéd a...
Az iskolarendszer nem éppen támogató a vállalkozók új generációinak kinevelésében, ezért a szülőkön is nagyon sok múlik, hogy gyermekükben mennyire alakul ki, hogy zsigerileg probléma megoldó legyen. Ennyit egyszerűen megtehetsz érte: milyen...